Mijn eerste reis - Reisverslagen van Eveline van Grootel - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Eveline van Grootel - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Mijn stage in Kaapstad, Zuid-Afrika. Nog nooit zo ver en lang weg geweest van huis, maar het gaat een top tijd worden, samen met Stijn en Davey!

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2014

I'll be there just now

20 Februari 2014

180 dagen voorbij, nog 50 te gaan!

24 Januari 2014

Vakantie, familie en lieve vrienden!

18 December 2013

Feesten, ontdekken, verbazing en het leven vieren

28 November 2013

It's thankful people who are happy
Eveline

Mijn stage in Kaapstad, Zuid-Afrika. Nog nooit zo ver en lang van huis weg geweest, maar het gaat een top tijd worden, samen met Stijn en Davey. Hier kan die mooie tijd worden bijgehouden :)

Actief sinds 29 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9570

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: